Söndag

Haloj!

Lugn dag på jobbet både igår och idag, så det ska vara på helgerna. Senad gör ju så att jobbet blir ännu roligare än vad den redan är.. "Jag har inte råd att bli sjuk, jag vill jobba mer än 100%" Haha, skönast! Fick världens huvudvärk när vi körde matbilen med matkorgar men det blev bättre när jag fick i mig lite vätska lite senare.. 

Slutade kl 1 och åkte till brorsan är fortfarande här, jag snor internet just nu :P De har köpt en jättefin bärbar dator. När jag skaffar mig en egen lya så ska även jag köpa en fräsch!

Vad ska man göra resten av dagen då? Det blir att titta på massa fotboll annars kanske ut och ta en fika eller spela biljard? Får la se :) Ha det bra iaf, ciao!


Later
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0