:)

Sha!

En vacka sedan man skrev här. Sorry, men det har varit så mycket jobb & annat så jag har inte haft orken riktigt. Men tänkte skriva lite smått & gott nu :)

Rawan har varit här över helgen, mycket trevligt har vi haft.. Helt underbar människa! Han åkte till Danmark idag, nästa gång vi ses är om hela 5 månader :/ Han har lovat mig att träna (han har fått världens mage, han kan tom prata med magen haha :P) så vi får se resultatet när han kommer tillbaka ;)

Jobb hit och dit all the time! Härligt, mer pengar till moi! Fick en bra lön för december månad, smile! Januari månad har jag med jobbat mycket så det blir great :) Jobbar 07:30-16:00 mån-fre + 5 träningar, så jag har en tuff vecka framför mig.

Nu ska jag hämta Te sedan glo lite tv och plugga för att sedan lägga mig, ha det..


,,


Later
 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

assssssså du e så ful

2010-03-08 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0