2-5



Sha!


Dagen igår var väldigt bra! Inte pga vädret för det regnade hela dagen, utan för att bröderna tog en 2-5 vinst borta mot Norsholm där Damir gjorde hela 3 mål! En utav målen var det svettigaste jag skådat, vilken vändning! Tror att den backen är fortfarande i chocktillstånd. Det svider att man inte är på planen och spelar men snart så!

Det känns som om jag är bosatt här bland tanterna och gubbarna här i servicehuset, så mycket jobbar jag. Hade bla 13.5 timmar pass i Fredags. Men som sagt jag trivs så bra här och tycker det är roligt. Har fått en månadstjänst här också så jag ligger på 93% det innebär 172 timmar på en 5 veckors periord. Jobbar några kvällar med, kvällarna är väldigt lugna dock.

Ska jobba vidare nu, Ciao!


Later
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0