3-1

..
(Den tiden var vi kungar)

Sha!

Då var debuten avklarad! Igår mötte vi Rimforsa där jag kände igen 2 gamla lagkamrater ifrån Kenty. Vi vann matchen med 3-1 Damir gjorde en balja sen gjorde Younis 2 mål. Vi ledde med 3-0 sedan så slappnade vi av en aning och de fick straff där de ruducerade. Hur gick det för mig då? Helt okej, spelade på en position som jag inte är van vid men dem gånger jag fick boll tyckte jag att det gick skapligt. Men tills nästa match så får jag spela på min position och då kommer det att gå betydligt bättre. Nästa match är i Östgötacupen mot LSW IF borta den 18/5 blir roligt där jag får besöka Motala där jag spelade förra säsongen..

Har varit ledig ifrån jobb denna helg och nästa helg med så det blir kanoners! Men jobbar nu i veckan en hel del. Det är många av tanterna och gubbarna som väntar på resultatet av matchen igår, de vet mycket om mig och mitt privatliv så det ska blir skönt att få berätta för dem att det blev vinst så att de kan pusta ut.. 
 
PAPPA KOMMER HEM IMORGON han har varit i Kurdistan och jag saknar honom oerhört mycket!

Nu blir det Te!


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0