Bröllop

Sha!

Raso's bröllop ikväll då. Ser fram emot bröllopet mycket mer än "riktiga" bröllopet som det snackas om 24/7! Ikväll blir det en riktigt bra kväll! Det känner jag på mig! Jag har ett uppdrag tonight ;) Jobba in den nu Marre! Håll tummarna för mig nu.. 

Var så jäkla svårt att bestämma mig för vad man skulle ha på sig igår kväll, var tvungen att bestämma mig för jag jobbar till 4 idag så jag har tagit med allt och ska fixa mig här på jobbet. Jag bestämde mig iaf för vad jag skulle ha på mig och bilder kommer garanterat om några dagar.. Jag jobbar även i morgon och börjar 7! Så det blir inte så många timmars sömn för min del men vafan kör bara!

Älskade broder är här och hälsar på med frugan och lilla Arvina, så saknade ni har varit <3

Nu blir det frukost, MALIN FIXA KAFFE!


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0