HÄMND

Sha

Jag glömde att logga ut ifrån Facebook här på jobbet.. Och gissa vem som hugger direkt!? Jo Malin! När jag kommer tillbaka så är jag helt plötsligt förlovad! Jag säger bara HÄMND Malin! Men lite humor måste man allt ha :)

Bröllopet var riktigt trevligt igår faktiskt men det var synd att jag var så trött men jag dansade iaf en hel del. Hade ju jobbat igår 07:30-16:00 + att jag tänkte hela tiden att jag skulle upp kl 5 på morgonen för att dra till jobbet. Så det var mentalt jobbigt igår men som jag sa så är det bara att köra!

Nej nu ska jag dra ut och promenera en lång promenad i det fina innan jag slutar vid 16. Ska inte glömma att LOGGA UT på facebook nu! 


Later     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0