Nya tider..

..


Hej efter 2 månaders uppehåll!


Har bara mig själv att skylla, men det har hänt en hel del i mitt liv där av mindre tid att blogga och annat.
Som några redan vet, om inte så har jag & Kerar bytt fotbollslag ifrån Kenty till våra bröder & barndomsvänner Kurdiska FF! Det känns jättebra och jag är lyckligare på planen än på väldigt länge. Är inte helt klar för KFF eftersom styrelsen i Kenty drar ut på tiden hela tiden men senast den 12/5 är jag nog helt klar! Styrelsen i Kurdiska har gjort ett fantastiskt jobb och gjort det möjligt för mig att vara på planen med bröderna. Tack super trion Hemen, Azad & Kamal :)

Nu ska jag ut och ta en promenad med min Satio.


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0