10/5

JAG HAR SÅ ONT I RYGGEN!


Varför vet jag faktiskt inte. Kan vara pga att jag har jobbat för mycket? Men jag kan inte komma på att jag har lyft något tungt eller liknande. Kan också bero på att jag inte tränat lika mycket som jag har gjort tidigare? Jag tror på det sista & just den biten kommer jag att förbättra! Det har bara varit mycket jobb på sistonne så det har i princip varit 3 träningspass i veckan för mig, 2 med KFF och ett själv och det räcker inte för min kropp utan jag behöver minst 2 pass till för att jag ska må som bäst. 

Från det ena till det andra: Snacka om att jag längtar efter min semester! BETALD SEMESTER numera! Sån lyx :)

Natten igår såg jag svart, dagen idag finns bara lycka och det är allt.

..
(Så mycket kärlek till er mina älsklingar)


Later   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0