Lycka

Sha!


ledig idag ifrån jobb och fotboll. Det betydde att jag sov till kl 11 och lade mig runt 11 på kvällen. Så ungefär 12 timmars sömn har jag fått i mig, det behövdes verkligen för min rygg. En härlig frukost med kokta ägg och Te! Efter frukosten begav jag mig till syrran min och hennes vargar. Vi tog ut dem och de fick cykla på sina gulliga rosa cyklar. De pumpar mig med lycka, de kommer och kramar mig, pussar på mig ifrån ingenstans och säger kärleksfulla ord till mig. De fyllde nyligen 3 år och de kan nästan flytande kurdiska, nästan bättre än mig fakiskt :P Syrran och hennes man har gjort ett väldigt bra jobb att börja lära dem kurdiska från början och vänta med svenskan. JAG VILL OCKSÅ HA BARN!

Ska snart ta min kvällspromenad, BARA Kerar vet vad jag ska göra hahaha! Ni som är nyfikna kontakta Kerar Al-Hamed.. ;)

Ostbågar väntar på mig efter promenaden, härligt!

..


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0