Soligt värre

Sha!

Mätt och belåten är jag just nu efter en god frukost, det blev mackor & ägg! Nu dricker jag Te! Chefen ringde i morse och kunde tyvärr inte byta kvällspasset FAN! Det är nämligen laserdome med jobbet ikv och jag hade oturen att just denna kväll så ska jag självklart jobba! Inte nog med det så ska dem även äta Tacos! Dem skulle självklart ha roligare med mig men dem får klara sig utan deras kelgris Marre :)

Nu till lite roligare nyheter, det blev vinst mot LSW i östgötacupen. Vilken första halvlek vi gjorde! Vi spelar utan tvekan den roligaste fotbollen här i linköping! Bara att komma och titta så får ni rätta mig om jag har fel. Ledde med 0-2 efter första halvlek. Vi satte även våra 2 bonus straffar som vi fick. Slutresultatet blev 3-5. Jag gjorde även mina 2 första mål för klubben :)

Nu får jag sluta sitta vid datorn och gå ut ist. Vilket väder!

..


Later
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0