Ladda

Sha!

Jätteskönt att vara ledig denna helg ifrån allting och man kan bara vila och njuta av ledigheten. Igår så sov jag ca 12 timmar och likaså idag med. Man känner sig helt utvilad & det behöver jag för jag har en tuff vecka framför mig med 2 matcher + en massa jobb.

Vi möter Fc Syrianska i morgon kl 19:00 på Stångebro! Be there säger jag bara, det väntas publikfest! Som jag förstår det hela rätt så är det en väldigt viktig match för båda lagen där lagen ser varandra som rivaler. Jag bara älskar sån här matcher där det är mycket publik och det är en massa hetts på och utanför planen. LADDA! De andra matchen är på Torsdag mot Finspång på konstgräset i ryd 19:00 heja fram oss även där med :)

Ska på minnesstund lite senare mot dagen sedan blir det nog grillning med hela familjen, great! Nu ska jag dricka Te och bara njuta av livet med min älskade baba & daja <3

..


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0