Lycklig

Sha!

För det första vill jag bara säga: Tack till min familj och alla ni andra som hejade fram oss i derbyt. Och för det andra, jag aldrig har varit lika lycklig på planen som i måndags när vi besegrade Syrianska, inte ens i div 1 som jag spelade i förra året har jag varit så lycklig på det gröna. Det är något extra med dem här grabbarna och vårt grundspel. Det här är kärlek, det här är lycka & det här är fotboll!

Om matchen då.. Jag tycker inte vi gjorde vår bästa match utan den var mot LSW. Men vi plocka hem 3p och det var det viktigaste. Vi missade några jättelägen i början av matchen och i slutet också som jag förstog det. Nu kommer vi till det komiska: Jag blev utvisad för FÖRSTA gången i mitt liv! Jag blev själv chockad när jag gick in till omklädningsrummet och duscha medans de fortfarande spelade. Inte alls likt mig, jag brukar sällan få gula kort ens men men det här var en derby och det är mycket känslor inblandade. Första gula var i en nickduell i första halvlek absolut frispark men inte mer sen i andra så fick jag min andra gula helt riktigt men vad håller killen på med? Han gav mig en nacksving och fick rött kort direkt.

Har precis ätit frukost och nu ska jag dricka Te! Blir att träna sedan med KFF..

..


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0